אטרקציות

ספורט ימי

סירת מרוץ עם אבובים

סירת פונטון

טיולי שטח

טיול ג’יפים

טיול טרקטורונים

טיול רייזרים

שייט והפלגות

יאכטה

ספינת זכוכית

צלילה

צלילת הכרות

9

פוסט 1

9

פוסט 2

 פרטים

השאירו פרטים ואני אחזור אליכם!

2 + 9 =

גלאקסיה ספינת זכוכית באילת – ספינה מוציאה דיבה

גלאקסיה ספינת זכוכית באילת – מחרימים!

חברים יקרים, הכירו בבקשה את אילן זינו.

אילן זינו הינו אדם חובש כיפה. הוא הבעלים של גלאקסיה ספינת זכוכית באילת, וגאה בכך שהספינה שלו שומרת שבת.

מה שאילן זינו לא מספר לכם זה שהוא בריון אלים, וכי הוא לא בוחל בהפצת לשון הרע מהסוג הגרוע ביותר כנגד מתחריו העסקיים, ואף לנקוט באלימות כנגדם, וזאת ללא שום התגרות, אך ורק מאחר והם משווקים ספינת זכוכית באילת אחרת משלו.

אילן זינו סבור כי אם הוא יספר שקרים על המתחרים העסקיים שלו ויוציא את דיבתם רעה, אז יהיו לו יותר לקוחות. אבל, עם ישראל ילמד את אילן זינו כי לשון הרע לא מדברת אליהם.

אילן זינו סבור כי אם הוא ירביץ למתחרים העסקיים שלו, אז הם ירעדו מפחד וינוסו מפניו. אבל, אני אומר לאילן זינו “אנחנו לא מפחדים!”

דרך אגב, בתמונה למעלה אתם יכולים לראות את אילן זינו עומד לצד גלאקסיה ספינת זכוכית באילת בגודל אמיתי, וזאת בניגוד לתמונות פוטושופ של גלאקסיה ספינת זכוכית באילת שמוכרים לכם באינטרנט.

גלאקסיה ספינת זכוכית באילת – לשון הרע לא מדבר אלי!

מה חשוב יותר: מצוות שבין אדם לחברו או מצוות שבין אדם למקום?

איזה מצוות חשובות יותר: מצוות שבין אדם למקום או בין אדם לחברו? לפי חז”ל, המצוות שבין אדם לחברו יש חומרה מיוחדת, יותר ממצוות שבין אדם למקום. כאשר פוגעים בבני אדם, הקב”ה מעניש כבר בעולם הזה, ולא ממתין לעולם הבא כמו בעבירות שבין אדם למקום.

אדם דתי שמחפש אטרקציות באילת לדתיים, אל תתפתה לכותרת ‘ספינה שומרת שבת’! הדירו רגליכם מספינת זכוכית באילת אשר הבעלים שלה הינו אדם אלים שנוקט בלשון הרע ומפיץ שנאת חינם! הרי, בית המקדש נפל בשל שנאת חינם.

עם ישראל מתבקש להחרים את גלאקסיה ספינת זכוכית באילת! אני מבטיח לכם כי יש חלופות יותר טובות!

גלאקסיה ספינת זכוכית באילת – אילן זינו לשון הרע

בתאריך 23.10.2019 לקחתי תיירים לשייט ספינת זכוכית באילת, וכאשר אילן זינו ראה אותי במרינה, הוא פנה אלי בדברים הבאים “אתה הומו מסריח שתוקעים אותך בתחת, יא מגעיל! (ציטוט מדוייק).

אני רוצה להדגיש כי טרם אותו מקרה מביש מעולם, ואני חוזר מעולם, לא פניתי אל אילן זינו בדברים מכל סוג שהוא, וכי זאת היתה ה”הכרות” הראשונה שלי עם אילן זינו.

התגובה בפייסבוק של עוה”ד של אילן זינו לאותו מקרה מביש היתה כי הוא מתנצל על כך שאני כביכול “דרדרתי” את אילן זינו להתנהגות שכזאת, וכי בעבר ביקשתי מאילן זינו כביכול לשווק את הספינה שלו והוא סירב.

קודם כל, זה ממש מגוחך לחשוב כי אי פעם חשבתי לבקש מאילן זינו לשווק את הספינה גלאקסיה. שנית, למרות ה”התנצלות” הרהוטה, אילן זינו המשיך במסע ההכפשות ושנאת החינם שלו על בסיס כמעט יומיומי.

גלאקסיה ספינת זכוכית באילת – אילן זינו שנאת חינם

בתאריך 04.11.2019 בזמן שדיברתי עם תיירים בטיילת באילת, אילן זינו בא אליי ותקף אותי בפראות. הסיבה לתקיפה הינה אך ורק מכיוון שאני משווק ספינת זכוכית באילת אחרת משלו. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו את אילן זינו לחקירה והרחיקו אותו.

חשוב לציין כי גם אח שלו, ליאור זינו, הבעלים של ‘מצנחי ים אילת’, נוקט בלשון הרע כעניין שבשיגרה מזה שנים, ואפילו מתעלה על אילן זינו בהפצת שנאת חינם.

יש לציין כי הוגשו תלונות במשטרה כנגד האחים אילן זינו וליאור זינו, ובקרוב יוגשו גם תביעות בביהמ”ש.

תגובות פייסבוק:

 

קודם

הבא

0
    0
    עגלת קניות