אטרקציות

ספורט ימי

סירת מרוץ עם אבובים

סירת פונטון

טיולי שטח

טיול ג’יפים

טיול טרקטורונים

טיול רייזרים

שייט והפלגות

יאכטה

ספינת זכוכית

צלילה

צלילת הכרות

9

פוסט 1

9

פוסט 2

 פרטים

השאירו פרטים ואני אחזור אליכם!

1 + 15 =

מדריך בירדן – מדריך לירדן – מדריך מלווה בירדן

מדריך בירדן – מדריך לירדן – מדריך מלווה בירדן

החל מה2 במאי 2019 הירדנים מחייבים מדריך מלווה בירדן עבור כל ישראלי שחוצה את הגבול לירדן, אפילו אם אתם רק נוסעים למלון בעקבה.

ישראלים היוצאים לירדן, כולל רק לעקבה, חייבים לתאם מראש מדריך מלווה. בנוסף המתארחים במלון חייבים להיות מצויידים בדף הזמנת מלון ששולמה מראש.

אפילו אם רק הזמנתם מלון בעקבה ואין לכם צורך במדריך, אתם בכל זאת צריכים מדריך ירדני שיפגוש אתכם במעבר גבול, יארגן עבורכם את המסמכים הדרושים ויצהיר כי הוא המדריך שלכם.

לא תהיה לכם אפשרות להשיג מדריך אחרי שתחצו את הגבול לירדן. אתם חייבים לארגן מדריך ירדני מראש, לפני שאתם חוצים את הגבול לירדן, שיגיע לגבול מראש עם צילום של הדרכון שלכם והמסמכים הדרושים.

נוסע שיוחזר ע”י הירדנים מכל סיבה, לא יקבל החזר לאגרת היציאה!

חברת מנטיס טורס היא החברה המובילה בישראל לטיולים לירדן!

אנחנו חברה ישראלית בעלת מוניטין בינלאומיים עם קשרים מעולים בירדן.

במידה ואתם צריכים מדריך בירדן, התקשרו אלינו או שילחו לנו הודעה בוואצאפ. המדריך הירדני שלנו יפגוש אתכם בגבול עם כל המסמכים הנחוצים, יסייע לכם עם הפרוצדורות בגבול ויסיע אתכם למלון שלכם בעקבה. לפני שאתם חוזרים לאילת, אנחנו ניצור אתכם קשר לקבוע את שעת החזרה, והמדריך שלנו בירדן יאסוף אתכם מהמלון בעקבה ויסיע אתכם בחזרה למעבר גבול.

אנחנו ממליצים לכם גם להזמין דרכנו טיול לפטרה ולוואדי ראם בירדן. אנחנו מציעים טיולי VIP במחירים תחרותיים עם אפשרות למדריך ירדני דובר עברית.

מאוד מומלץ להזמין טיול פרטי לפטרה או את טיולי הדגל שלנו – טיול יומי לפטרה או טיול יומיים לפטרה וואדי ראם. הטיולים האלה זמינים מאילת ומעקבה.

שימו לב שאם אתם שוהים בירדן במשך 3 לילות או יותר, אתם לא צריכים לשלם את מס היציאה מירדן שעולה 10 דינר ירדני.

טלפון/וואצאפ: 053-2298922

אימייל: [email protected]

אתר אינטרנט: https://www.mantis-tours.com

תגובות פייסבוק:

 

קודם

הבא

0
    0
    עגלת קניות